neděle 28. září 2008

Barča zase bodovala


Ve čtvrtek jsme byli celé odpoledne v Opavě. Babička měla pohřeb a pak jsme se zdrželi u strejdy a vzpomínali na to, co jsme s dědou a babičkou prožili. Bylo to moc fajn, jen jsme se vrátili dost pozdě a Bára neměla hotové úkoly. Takže jsme do 9. hodiny řešili sešity. Bára si nevěděla rady s tím, jak nakreslit 2 postavičky, když přecházejí přes silnici. V rámci úspory času jsem ji tam něco tužkou nakreslila s tím, že si zbytek dokreslí ráno. Ráno jsem ji samozřejmě zapomněla vzbudit dříve, takže se zase spěchalo a v tom frmolu za mnou přišla s tím, že se jí to nelíbilo, tak ty postavičky vygumovala a bude je kreslit znovu. No, ječela jsem. Takže jsme to nějak splichtili s tím, že si to dokreslí o přestávce. Když už na poslední chvíli odcházela (nebo spíš odbíhala) do školy, tak se jí ve dveřích ptám, jestli si nezapomněla ten úkol sbalit do aktovky a Barča mi vesele povídá : " Ne mami, já si ho nevzala, my ho máme až na pondělí." V tu chvíli byly moje pocity hodně smíšené.

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj no tak to bych měla asi infarktové stavy... :-) no nejsou to zlatíčka? :-))))
    Renča

    OdpovědětVymazat