pátek 16. července 2010

Milá Jani,

Aby ses teda v práci nenudila a tůj šéf nebyl tak protivný (což smozřejmě neovlivní můj super namakaný blog:-)) ti píšu pár řádků pro tvoje malilinkaté potěšení.

Za chvilku odjíždím s většinou mých dětí se Silvou a jejími dětmi za Mirkou, se kterou jsme byli na chatě (viz blog od Mrozkulky :-)) Mají tam bazén na zahradě a Mirka prý dělá super frapé, tak se moc těším.

Jestli se zadaří, tak něco nafotím a hodím sem pár fotek a ty se můžeš pokochat. Měj se moc hezky a zase někdy naviděnou či načtěnou.

A ještě jsem ti chtěla říct, že jsem s tebou moc ráda a z každé naše návštěvy si odnáším něco na zamyšlení. Pozitivního samozřejmě.

1 komentář:

  1. To jsem ale mile překvapená! Děkuji moc! U kamarádky si to užijte,měj krásný den. Také jsem s tebou moc ráda!!! :) Navi.
    Jana

    OdpovědětVymazat