čtvrtek 24. března 2011

Abych mohla jít s Jankem na transplantační chemu, musím mít já sama sérii vyšetření, že v mém těle nikde není žádný infekt, který by mu mohl v době hluboké neutropenie způsobit komplikace. To není samozřejmě problém. Problém je, že mám na to 3 týdny, vyšetření nesmí být starší než 2 týdny a v jednom z těch týdnů jsme s Jankem v Brně na sérii jeho vyšetření. Velmi vtipné. Včera jsem strávila dopoledne obvoláváním lékařů a domlouváním termínů. Kožní se stěhuje přesně v tom týdnu, kdy můžu já. A snad v pátek budou už ordinovat (v pondělí nastupujeme). Takže sehnat někoho jiného. Gynda, tam mě chtěli objednat přesně v těch dnech, kdy jsme pryč a zubní měla čas v květnu.Někteří z lékařů si nebyli jisti, co mi mají vlastně za vyšetření udělat. No, bude to ještě sranda.
Jinak doma je klid, zvládli jsme přestěhovat koberec z obýváku do ložnice, do které jsme nastěhovali zbývající děti a my si udělali ložnici s pracovnou v jejich pokojíčku. Nakonec je to tak útulný pokoj, že tam trávíme čas všichni a dokonce tam máme i "knihovnu".
Mě během stěhování švihlo v zádech, tak jsem byla 2 dny nepoužitelná, což bylo docela komické, když Janek s nohou nezvládá spoustu věcí, takže jsme byli doma 2 mrzáci a řešili jsme, jestli opravdu mám vlézt pod tu postel a podat mu ten ovladač na televizi, nebo to vydrží do odpoledne, až se vrátí zbytek rodiny ze školy. Ještě větší "sranda" je v tom, že Janek na těch parketách bez koberce klouže, hlavně v noci, když jde rozespalý na záchod. Prostě totálně blbé rozhodnutí v blbém čase. Člověk, dokud praktické věci nezažije na vlastní kůži, tak mu to nedojde. Ale koberec už zpátky dát nejde a na nový zatím není. Tak snad to zvládne bez větší újmy.

2 komentáře:

  1. zdravím Vás, dostala jsem se k Vám přes Soňu a teď koukám...nestačila jsem pročíst vše o Vašem a hlavně Jankovym boji s rakovinou, ale jak se zdá máte vyhráno!!!!:), chci Vám popřát už klid a samé dobré zprávy, mít těžce nemocné dítě je moje noční můra.. Bůh, štěstí, osud nebo jak chcete, ať stojí při Vás, pozdravujte moc i Janka, je to silák! Olča S.(2 malé děti)

    OdpovědětVymazat
  2. Olčo, díky za přání. Jste milá.
    Ještě nemáme všechno za sebou, ale už si říkám, že finišujeme, tak snad nepřijde žádné překvapení. :-)

    OdpovědětVymazat