úterý 23. srpna 2011

Tak se koukám, že jsem zapomněla napsat, že už opravdu ozařujeme. Neuvěřitelné!!!! Jak jste to mohli zvládnout bez aktuálních informací?

Takže minulý týden jsme to přežili, i Janek i já. Našel si tady nějaké kámoše, objevil park, ve kterém lidi lozí po lanech, mečují se a podobné jiné aktivity prováději. Takže jsem byla skoro sama, což mi teda absolutně vyhovovalo.

Pak na sobotu s lidma z práce (bývalé) na chatu a dneska opět zpátky do Brna. Naštěstí nám dovolili, že můžeme v pondělky jezdit až večer, takže ušetřím jeden den doma. Krásné.

Vzala jsem si s sebou tentokrát veškeré své děti a uděláme si z toho tady malou dovolenou.
Na každý den máme plán, tak jsem zvědavá, jestli přežijeme i další týden. Všichni spolu v malém pokoji hned vedle sprch a záchodu..............
Tomu říkám výzva, protože už v autě, když si kluci stříleli na D1 gumičkou, jsem lehce vypěnila. A to jsme sotva projeli klimkovickým tunelem....

2 komentáře:

  1. Ať se vám tam daří! No a zase se sejdeme, až se vrátíš :). Pa Jana P.

    OdpovědětVymazat