úterý 18. září 2012

Takhle to dopadne, když si chlapi hrajou s "autíčky".....














a takhle to vypadalo původně:














Maťo si pozval bagr na vykopání příjezdové cesty. Což je výborná zpráva pro ty návštěvy, které si při odjezdu třeba rozřezali pneumatiku, urvali výfuk......... Už se vám zřejmě nic takového u nás nepřihodí :-)

Bagrista má na svědomí jen vyoraný plot a stromy, které vadily. Já mám na svědomí sad bez kopřiv, keříků, křenu.... a jiných vychytávek.
Ovoce letos češeme motorovou pilou :-)

2 komentáře:

  1. To jste šikovný! Vypadá to moc hezky. Nejdřív jsem si říkala, že vás obdivuju, že do toho jdete, a nakonec taky kupujeme domek se zahradou! Neuvěřitelné!

    OdpovědětVymazat
  2. To je super, já čím jsem víc unavená, tím jsem nadšenější. Přeju hodně energie a sil. Moc si to užijte. :-)

    OdpovědětVymazat