pondělí 24. června 2013

"A pak přišla cholera a mor"

Tohle je reakce mého muže na skutečnost, že mě přestalo po několika týdnech bavit lítat po našich příkrých schodech s kýblema čisté vody nahoru a stejným množstvím špinavé dolů a okolo baráku vylít.....
Takže jsem začala tu použitou vodu lít z okna, což je vlastně stejné místo, kam jsem ji lila předtím, jen jsem si ušetřila cestu po těch schodech a okolo domu.

Takže místo, abychom se přibližovali civilizaci, tak se blížíme ke středověku. :-)

Ale buďte v klidu, jde tam jen voda, odpadky poctivě třídím, kompostuju, recykluju.

A snad se dočkáme brzy i toho záchodu. Hrubé omítky jsou v jedné místnosti nahozeny, takže zase krok vpřed.
Jé, jak mi chybí to splachování.

Jo a ta voda v tom výkopu je pramen, co teče pod domem, nemáme zase tak velkou spotřebu. :-)

2 komentáře: