středa 19. března 2014

Tak jsem se chtěla podělit o zážitky ze splnění našeho dalšího restu, který si můžeme odškrtnout ze seznamu. Jenže mě tentokrát zradila technika a při stahování fotek se sekla karta a bylo potřeba ji celou přeformátovat, či co to vlastně po mě chtělo. Což v praxi znamená smazání všech dat.
Ten rest je bouda pro Coru.
Janek přijel na poslední dovolenku a chudák nevěděl, kam dříve skočit. Bylo nádherné počasí, měl docela dost času, tak chtěl pomoct. Jenže byl chudák ve stavu, se kterým se tady potýkáme už skoro rok, že je tolik věcí, které by bylo třeba udělat, aby se daly udělat zase jiné věci, ale jelikož je spousta jiných více potřebnějších věcí, tak na ty méně potřebné není čas či energie.....
Ale jsem na něj hrdá, protože se ovládnul a dal si za úkol postavit boudu a zbytek, až se vrátí.
Docela často doma řešíme, že vlastně Cora měla původně být pes venkovní. Kvůli absenci boudy jsem doma obhájila, že bude vevnitř. No a co myslíte, že je teď? Bouda je před domem a Cora v domě. Ale máme pro to zase obhajobu. Měla by hárat a tak aby nemusela být pořád uvázaná, tak je ještě doma a dali jsme si dedlajn, že po hárání už fakt pude definitivně.

Tentokrát nechám teda něco i na vaši představivosti, takže připravit - pozór- teď:
1. Janek nad rozpracovanou boudou. Sluníčko krásně svítí, Cora se motá okolo....
2. bouda bez střechy s vykukujícím Jáchymem a Corou...
3. bouda se střechou s vykukujícím Jáchymem a Corou...
4. všechny děti před boudou bez Cory...
5. všechny děti před boudou s Corou....

Žádné komentáře:

Okomentovat