čtvrtek 13. dubna 2017

Stále více jsem přesvědčena, že těm kozám nerozumím. Tak moc, jak je mi s nimi dobře a připadají mi úžasné, tím více jsem v koncích a absolutně netuším, co dělat, abychom nadojili aspoň litr denně. Ani netuším, jestli to mlíko vypijou mimina, nebo prostě koza nemá.
Mám v plánu spíchnout kozeně podprdu, aby se kůzlata k vemenu nedostala, abychom zjistili, jestli se jí za ten půlden něco udělá. Na druhou stranu má půlku vemene zatvrdlou a já nejsem schopna ten vnitřek (ať už je to cokoliv) rozmasírovat a vydojit, jako to šlo na začátku.... Mámo obavy, že jsme něco hódně pos.....

1 komentář:

  1. Přemýšlím nahlas:
    Nemá tam cystu, nádor? Anebo to šlo předtím ven?

    Když to vezmu podle svého kojení, tak šlo by jí nahřát do ztvrdlé vemeno? Nechá se? Mě to při zánětu pomohlo... Zřejmě kuzláta pijou jen z jednoho a to druhé zatvrdá. Co kdybys dojila jen z jednoho toho zatvrdlého a kuzle z druhého? Ono ale jestli se koza nadojit nenechá, tak mě napadá, že ji to ztvrdlé vemeno dost bolí a proto si na sebe nenechá sáhnout.

    OdpovědětVymazat