úterý 12. srpna 2008

něco málo z tábora

Tak jsem začala doma zase uklízet. A může za to Jindřiška. Po týdnu s ní v kuchyni jsem dostala nový náboj být zase ta "vzorná" manželka a hospodyňka. Když celý týden posloucháte o čistém pracovním prostoru, o tom, jak má všechno svoje místo a když to uklidíme hned, bude se líp pracovat..... No, něco to v člověku zanechá. Takže už od neděle uklízím, mám pověšené obrazy, které mi víc jak rok leží na zemi, uklidila jsem hromadu papírů různě po bytě a v ložnici je taky více místa na policích, dokonce vařím každý den nějaké to jídlo.Možná to trochu souvisí s tím, že na mě leze nějaký bacil a jsem unavená, což u mě vždy vyvolá neskutečnou touhu uklízet i věci, které mě dlouho ani nenapadly. Takže nejen že jsem na táboře přibrala 2 kg, protože Jindra je ve vaření prostě dokonalá, ale efekt spolupráce s Jindrou doufám potrvá déle, než ony zmíněné kila, kterých se budu snažit zbavit. Nevím teda jak moc efektivně, ale snažit se teda budu. Možná to půjde i tím uklízením, ještě jsem letos nestihla okna

Žádné komentáře:

Okomentovat