neděle 4. září 2011

Máme za sebou další týden ozářek............
Příšerné, deprimující, stresující................ ponorka jak prase!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Navíc je to všechno teď rok od doby, co jsme začali řešit tuhle hnusnou nemoc.
Přesně před rokem se Janek vrátil z hornických slavností a už se nezvedl. Stahuje se mi žaludek a chce se mi opravdu zvracet, když na to pomyslím. A nejde mi nemyslet.
Doufám, že nestrávíme další rok připomínáním si toho, co bylo loni. Ale ono to teď fakt jinak nejde. Navíc tím, jak jsme teď opět v Brně, tak je to všechno o moc silnější.
Na ambulanci děti s katétrem, s kruhy pod očima a bez vlasů, řas a obočí....

3 komentáře:

  1. Gábi... myslím na vás, držte se... já vím, zní to pořád stejně, ale do každého písmenka vkládám sílu a pohlazení.
    Renča

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc Reni, doufám, že vy se máte fajn a těším se na ten pokec.

    OdpovědětVymazat
  3. Ach Gabi....ty jsi statečná,úžasná..mám tě ráda.

    OdpovědětVymazat