pátek 23. prosince 2011

A je to tady!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Všechno je uklizeno, napečeno, nachystáno, závěsy nakonec vyžehleny a pověšeny. Já ležím odpadnutá v posteli, protože Jankovo noční hladové pochodování po bytě s cinkající berlí mi nedává spát. Ale jsem šťastná a spokojená. 

Takže Vám všem také přeju co možná ty nejklidnější a nejduchovnější Vánoce, protože Vánoce jsou duchovní. A měly by být o klidu. O klidu v srdci, že ten Spasitel, jehož narození slavíme, se narodil kvůli nám. To On dává pokoj do srdce, že vše se děje pro něj a skrze něj.
A do nového roku zdraví, hlavně pro děti a dostatek sil a energie překonávat "těžkosti a útrapy" všedních dnů. A přeji Vám, abyste tu sílu mohli čerpat od toho, jež má na rozdávání a jež ..."dal svého jednorozeného syna, aby každý, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný".

2 komentáře:

  1. Gabrielo,
    hodně požehnání pro další roky.

    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, už delší dobu čtu Váš blog a vydedukovala jsem si, že jste studovala v Bechyni, kde už čtvrt století žiju. Mám prosbu, jeslii by to nebyl problém, ozvat se mi na mail majkaj@tiscali.cz. Mojí spolužace se léčí dcera na Bulovce s osteosarkomem, jsou v podstatě na začátku cesty a myslím, že by se jí velmi hodily některé Vaše zkušenosti. Momentálně nejsou třeba schopni zvládnout zvracení po chemoterapii. Snažím se jí pomoct, jak jen můžu, ale v tomhle jí neporadím. Děškuji, pokud si najdete čas se ozvat, já jsem tu žádný kontakt nenašla.

    OdpovědětVymazat