pondělí 16. července 2012

Půda vyklizená, binec vyhozený, zbývá už jen vytřídit železo a pomalu spálit dřevo, které není vhodné k uskladnění.
Jsem docela překvapená, že můžou bolet "svaly" na článcích prstů. V pátek jsme se rozhodla, že oklepu omítku z mamčiného pokoje, aby to nemusel dělat Maťo a nějak jsem neodhadla, co to znamená 4 hodiny bušit do zdi. A čím víc jsem bušila a ono to nešlo, protože lidová tvořivost původních majitelů nezná mezí, tak jsem byla vzteklá a bušila ještě více, až jsem totálně odpadla a 3 dny mám přesný přehled, co jak v dlaních a prstech je. Ale je to oklepané a začneme kopat podlahu.

Jinak, další překvápko nás čekalo v neděli, přijeli jsme na dům a zjistili jsme, že nám upadl kus hrušně, která roste za domem. Celou dobu kutím, jestli ji nezachovat, přestože stojí v místě, kde chci mít kuchyni, ale jak to vypadá, hruška se rozhodla, že na nás nemá náladu a raději to sama vzdá. Takže jsme místo kopání podlahy, celé odpoledne rozřezávali jednu větev. Musím uznat, že hruška velmi dobře hoří.

Žádné komentáře:

Okomentovat