sobota 21. září 2013

Víte, co to je? To je zlomení "kletby" neschopnosti upéct cokoliv kynutého z droždí.
Moje babička je umělkyně v pečení kynutých buchet, nicméně já jsem po několika totálně neúspěšných pokusech usoudila, že mi chybí ten správný gen.
Až včera mě moje mlsná huba donutila to opět zkusit a ono se to fakt povedlo. Sice jsem hned na začátku zkazila několik věcí (přilití ledového mlíka nebo záměna polohrubé mouky s hladkou , ale i tak výsledek byl super. Takže rohlíky třeste se, jdu na vás. :-)
Jinak originál recept mám odtud, doporučuji vyzkoušet a pokud by někdo měl tip, kde sehnat perlový cukr, budu neskonale vděčná. 

Taky dneska naběhli 2 kamarádi a máme skoro dovyzděný pokoj, a nahozenou další zeď hrubou omítkou.
A teploučko a miloučko. Už chodíme doma jen v tričku a teplo vydrží až do rána. Luxus!!!!!!!!!

2 komentáře:

  1. Teploučko a miloučko skoro na poslední chvíli, že ... vedete to docela spartánsky :)
    Ta buchta je lákavá, díky za recept.

    OdpovědětVymazat