pátek 1. dubna 2011

Skóre dnešního dne:
7:00 obvodní doktorka kvůli poslednímu výtěru
7:30 zoufalé volání chlopkovi, že mi nejde nastartovat auto a nemůžu se dostat od doktorky domů. Tak jsme museli jet pro kanystr do skladu, pak pro naftu a auto stejně nic. Nakonec se auto umoudřilo a odjela jsem domů.
9:10 čekárna kožní, kde jsem byla objednaná na 9:00 hod (nestíhala jsem, protože auto zase stávkovala a taky jsem si musela nabarvit hlavu :-))
11:25!!!!!!!!!!!!!! konečně v ordinaci u doktorky, aby mě během 30s prohlídla, řekla, že jsem v pořádku a 2 min vypisovala papír.
Vypadá to, že jsem zvládla všechny povinné vyšetření a během příštího týdne si zajdu pro zbytek potvrzení.

Cestou domů jsem se stavila v obchodě, kde jsem narazila na sousedku z domu, největší drbnu a taky největší prudičku ohledně našich dětí. Už jednou sondovala po Jankovi, co mu je a tak, a mě to tenkrát docela nakrklo, co se do nás s..., když ji tak lezeme na nervy a celé roky pro nás neměla vlídného slova.
Měla jsem i dneska tendenci ji odpálkovat, protože se hned ptala a byla jsem na ni i docela odměřená. Paní se ale nenechala odradit a místo, aby se urazila, začala mi vykládat o svém nemocném manželovi, který má taky nádor v hlavě. Nakonec to dopadlo celé tak, že mi paní sousedka po půl hodině mluvení vnutila 2 stokorunačky, abych mohla koupit nějaké noky, co tam měli na ně akci (tím zachránila Jáchyma před rýží k obědu). Doma jsem pak během 3 hodin uvařila 2 obědy, udělala pomazánku na chatu a upekla buchtu (tu jsem trochu zkazila, ale snad bude jedlá). A za hodinu vyrážím do Ostravy a odtamtud s děckama z práce se teambuidingovat, přestože už s nimi nejsem v týmu ani v práci.

Žádné komentáře:

Okomentovat