čtvrtek 7. dubna 2011

Takže po dnešní rozmluvě s doktorkou můžeme s jistotou říct, že je Janek oficiálně zdravý!!!!!
Skoro bych řekla, že nejzdravější z naší rodiny, vzhledem ke všem různým přešetřením. Jediné, co mu zůstalo, jsou alergie. Užívám si těch pár dní, než pojedeme zpátky a tou hnusnou chemou se mu zničí zase jiné věci v těle.
Říkám si tuhle věc už od operace, že je všechno super, ale je fajn to mít potvrzené různými lékaři. V podstatě Janek nemá zatím žádné vedlejší následky dosavadní léčby, což je fajn a dokonce astma, které řešíme od jeho 2 let je pryč. To bude asi tím, že přestal kouřit, moc neběhá (vlastně vůbec) a pravidelně utíkáme z našeho hustého ostravského vzduchu do o něco méně hustého brněnského. Tak doufejme, že to vydrží. Uvidíme, jak bude vypadat za měsíc.
A jak já? Zešedivět už nemůžu, ale mohla bych se stát mírně závislá na antidepresivech. Nebo spíš moje rodina by se mohla stát závislou na tom, abych je pravidelně brala. Přestože už ten nejhorší balvan je pryč, tak ty pobyty v nemocnici jsou na palici. Nervy na pochodu, neustále lidi kolem sebe.... Tentokrát jsem spala na pokoji s dalšími 3 maminkami a jedna z nich tak chrápala, že jsem nemohla do jedné v noci usnout. A ráno jsem musela být v nemocnici, abychom o půl osmé mohli vyrazit na vyšetření.
Uvědomila jsem si, jak je pro mě uklidňující, že Janek normálně jí. Že chce, abych mu něco koupila. Že mi ráno oznamuje, že večer "sežral" všechno, co tam měl.
A přesto zhubnul.
Já to nechápu, mi se taková věc nestane... :-) Magoříííííííííííííííííííím.

6 komentářů:

  1. Jako Mgr. tě nechci :-)Koukej se dát dohromady.

    Aya

    OdpovědětVymazat
  2. :-) Neboj, tak daleko nezajdu, na to jsem už stará

    OdpovědětVymazat
  3. koupím ti špunty do uší, chceš? :)

    OdpovědětVymazat
  4. :-) Snad to zvládnu bez újmy. Větší. Ale díky, to mě nenapadlo. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Gabrielo,
    mám obrovskou radost, že je vše na dobré cestě. Mějte se krásně a buďte všichni zdrávi.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  6. JUPÍ :-)))) Báječná zpráva.

    OdpovědětVymazat