čtvrtek 28. července 2011

"Nuda" v Havířově úspěšně pokračuje:
Dneska slaví Jáchym svoje narozeniny s kamarády. Upekla jsem mu zákusek, slané štrůdly a nakoupila chipsy. Klárka jim dělá dýdžeje a spolu všichni pomlouvají učitelky ze školy. Po 10 minutách si raději zavřeli dveře.

Já jsem si pustila soundtrack z Glee a je mi dobře. Konečně mám PS v počítači a můžu dělat kalendáře na další rok. Taky jsem se rozhodla, že udělám letos i fotoknihy. Koukala jsem na net, na kolik to vyjde a zjistila, že sice u toho strávím hodně hodin (které si teda užiju), ale budu mít svoje motivy a u známého tiskaře mě to vyjde podstatně levněji.


















Tudíž korálky půjdou na chvilku stranou, kromě objednaných kousků a tohle je moje poslední akce na svatbu švagrové.....

2 komentáře:

  1. je čas rozvlnit tvoji nudu :) už jsem "doma", spácháme něco?

    OdpovědětVymazat
  2. rozhodně. zítra odjíždí většina mých dětí pryč, tak budu volná....... výborný nápad...

    OdpovědětVymazat