úterý 4. listopadu 2008

Pokračování


U nás asi nikdy není jisté, jak věci dopadnou. Náš pozemek je sice pořád ve hře, ale jestli tam nakonec budeme stavět, to není vůbec jisté. Děda se totiž rozhodl, že ho chce rozdělit na několik kousíčků a my na dalším sídlišti bydlet opravdu nechceme. Začínám být trochu ve stresu, jak to vlastně dopadne. Vyjde vůbec něco? Celý můj život je tak trochu nejistý, mám pocit, že ho nevytvářím, jen reaguju na dané situace. Máloco je u mě o tom, že jsem se pro to rozhodla a šla si zatím. Většinou je to tak, že se něco přihodí a já to musím řešit a pak se přihodí něco dalšího a já se tomu zase přizpůsobím..... V podstatě to není až tak hrozné, akorát je problém něco dlouhodobějšího naplánovat. Neznám dne ani hodiny.

1 komentář:

  1. Na fotce v tomto Tvém příspěvku je Ti Klárka neuvěřitelně podobná, úplně žasnu! Tomu se říká klonování, holka! A to je zakázané! :-) Nicméně ani Jáchym nezůstává pozadu se svou podobou Maťovi, to je fakt síla. Nikdy jsem si toho nevšimla tolik jako dnes...

    OdpovědětVymazat