pondělí 4. července 2011

Tak a jsme v Brně. Už od včerejška. Přijetí na standartní oddělení bylo fajn, sestra Světlanka nezklamala. :-)
Ani typické "vůně a pachy" nás s Jankem nerozhodily. Sice jsme nepochopili, proč chtěli,abychom tam byli tak brzy, když stejně krev mu brali až na noční směně, ale budiž. Po tak dlouhé době to není tak stresující. Na ubytovně mám taky zatím samostatný pokoj a podle obsazení oddělení, kdy jsou skoro prázdné si myslím, že to i vydrží.
Mám takovou naději, že to tady nebude tak hrozné. Na dnešek mám domluvené pivko a pokec se sestřičkami a zítra pedikůru s jinou sestrou, protože doma si na to nikdy neudělám čas. Takže se budu muset tentokrát ovládnout s korálkama, aby chlopka netrefilo, že všechny peníze utratím. :-)
Horší je to asi pro Janka. Ráno šel na plánovaný zákrok, podle doktora to šlo dobře, žádná komplikace nenastala. Plíce má v pořádku, jen našli něco na pohrudnici, to vyndali a poslali na biopsii. Leží teď na chirurgické JIPce, kde jsou návštěvy omezené a ačkoliv jsem slyšela jen negativní věci na ostatní oddělení, tak sestra byla super, dokonce nabídla, že když jsme teda z té onkologie, tak můžu být déle, což zase vzhledem k Jankově věku není nutné. Jemu je teda dost špatně. Bolí ho drén, který mu po operaci zavedli a vyndávat mu ho budou nejdříve zítra, pokud bude všechno v pořádku. Jestli ho přeloží zpátky na onkologii to nevím, zapomněla jsem se zeptat. Taky po té narkóze zvrací, což doteď zvládal v pohodě. Ale doufám, že je to už poslední nepříjemný zákrok. Doufám. Ale člověk když musí, tak zvládne věci, ze kterých se dopředu hroutí...

Žádné komentáře:

Okomentovat