úterý 27. září 2011

Včera jsme jeli na rentgen nohy do Ostravy.
Poslala nás tam doktorka z Brna, pro jistotu. Vypadá to moc moc moc dobře. Překvapilo mě, že Jankovi dorůstá ta nová kost. Až se mi podaří snímek naskenovat, tak to sem hodím pro názornost.
Myslela jsem, že mu jeho kost doroste k tomu homoštěpu, ale zatím to vypadá naopak.
Uvědomuju si, jak rychle jsme se otřepali z nemocničního rytmu. Tohle je oblast, na kterou se moc dobře zapomíná.... Zakazuju si myšlenky o tom, že bychom do toho měli znovu vlézt.
Ale ještě pořád ve mě zůstává ta "facka" z minulého týdne a jsem pořád nastavená, že se máme moc dobře, protože nemoc je oficiálně pryč.
Dokonce i dnešní šok, že Jáchym asi ztratil týden starou čipovku s měsíčníkem na autobus mě moc nerozhodil. Šel do školy pěšky a já během dopoledne spočítala, jak dlouho nedostane kapesné, aby to zaplatil sám. :-)

7 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Gabi, já taky pořád něco ztrácím a to jsem dospělá a soustředím se, aby se mi to nestalo.Je to taková vnitřní roztržitost. V mžiku nevím, kam jsem si to položila.
    Na P.taky myslím.
    Gabi, hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. I tobě Soni, hlavně vyrelaxuj pořádně, ať máš energii na nějakou tu návštěvu se mnou. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi přišla jsem o tvoji mailovou adresu.Mám již dlouho nový mail:schonweitzova.irena@seznam.cz,prosím tě ozvi se.Anička už chodí do školy a má už druhou protézku.Taky řešíme život:D)))Jen samé hezké dny přeji a do nich hodně síly,Irena z VM

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Irčo, já si říkala, co je s vámi. Hned jdu psát. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Gabrielo, úplně náhodou jsem přišla na tvůj blog. Jsem ráda, že jste vše dobře zvládli. Můj Vítek je také v pořádku a 10.10. oslavil 18 narozeniny. Přeji hodně zdraví celé rodině! Jana (ta, která tě v Motole po první chemo zatáhla na ubytovně na víno)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoooj, to je perfektní. Mám radost, že jsi se ozvala a hlavně, že je Vítek v pořádku.
    Moc jsem na vás myslela a zpětně děkuji za prvotní podporu a cenné rady do začátku. V tom rozjezdu jsem nebyla ničeho schopna.
    Přeji hodně štěstí a hlavně zdraví celé tvoji rodině.

    OdpovědětVymazat