úterý 1. listopadu 2011

Tento týden máme přešetření. Včera CT plic a návštěva ortopedie. Výborná zpráva hned ze startu, že CT vyšlo dobře, nic nenašli.
V zápětí jobovka ze strany ortopedů, že homoštěp se neujal a za celý půlrok nedorostl ani malý kousek kostní dřeně. Je tam mrtvo. Šok jak blázen, zvlášť, když před nedávnem naše "odborné" oko doma posoudilo, že všechno vypadá na RTG dobře a kost se hojí. Prostě laici, co tomu nerozumí. Takže příští týden se sejde onkolog s ortopedem a pořeší, jestli je v Jankově těle nějaký kus kosti, který by mu mohli odštípnout a mezeru v noze tím zaplnit a tak snad oblbnout tu mrtvou kost, aby začala spolupracovat. Nechtějte po mě vědět, co to znamená. Samozřejmě jsme s Jankem slyšeli každý něco jiného, takže to necháme až na doktory, aby nám řekli, co vlastně budou dělat, až se dohodnou. Jisté je, že Janka čeká další operace a asi co nejdříve.

Doufejme, že alespoň dnešní a zítřejší a pozítřejší vyšetření budou pozitivní a jediné, co budeme muset řešit, bude tam mrtvá kost.

Jo, a včera při cestě do Brna byla okolo Olomouce tak hustá mlha, že jsme přejeli odbočku, protože ve chvíli, kdy jsem uviděla ukazatel, jsem byla ve špatném pruhu a už se nedalo odbočit. A pak jsem málem vletěla do kolony aut, protože jsem se snažila v té mlze z tabule vyčíst, kudy zpátky na Brno. Naštěstí blonďatá řidička přede mnou si toho všimla a poodjela málem do příkopu, takže jsme se nescukly a já mohla dál spěchat na vyšetření. To jsme sice o trochu zmeškali, ale nic, co by se nedalo napravit, že?

2 komentáře:

  1. Ani nevíte, jak často na Vás myslím, přestože se neznáme. Ale to přece vůbec nevadí! Jednou v noci jsem přečetla všechny Vaše příspěvky a od té doby Vás tajně sleduju. Jste úžasná žena. Hodně štěstí Jankovi, všechno dobře dopadne!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc Lucie, opravdu nevadí, že se neznáme. :-)

    OdpovědětVymazat