sobota 20. února 2016

Včera jsem po dlouhé době vyrazila za kulturou.
Co máme babičku, všechno jsem odstřihla a fungovala v podstatě jen na systému: práce - domov - práce - domov. Po půl roce jsem skončila totálně vyřízená, jak psychicky, tak i fyzicky. Takže jsme doma trochu přeorganizovali systém a nastavili služby, abych občas mohla přijít v 5 z práce a sednout si a abych občas i o víkendu mohla dělat to, co mě baví a nejen to, co musím dohnat z pracovního týdne.
Zpátky ke kultuře.
Já kulturní barbar, co znám Vandu Hybnerovou tak akorát ze seriálu Ulice či Přístav jsem spolu s dalšími vyrazila do Ovy na představení Uhozená květinou. Zážitek báječný, přestože jsem asi nechytla 80% sděleného poselství, tak mě to náramně bavilo. Usoudila jsem, že jsem asi příliš spokojená jako žena a můj muž mě v mém ženství absolutně nijak neomezuje....
Nicméně v autě cestou domů jsme se většina osazenstva shodly (byly jsme samozřejmě všechno ženy), že provedení představení v nás evokuje potřebu začít něco dělat se sebou fyzicky. Že prostě ta Vanda ve svém věku vypadá super a to, jak tam celou dobu běhaly a kroutily se, musí vydat za 3 návštěvy fitka. Asi to nebylo úplně prvoplánovou pointou hry, ale což.
Každému, co jeho jest. :-)

2 komentáře:

  1. Vanda i naživo vypadá skvěle. Na žádné sportovní scény nepotřebuje dubla, všechno zahraje a zacvičí sama,a navíc je to příjemná žena. Mezi herečkami zázrak!

    OdpovědětVymazat
  2. V Sama doma vystrihla z fleku stoj na hlave v kostymu kypre zeny😝 Uzasna.

    OdpovědětVymazat