čtvrtek 5. dubna 2018

Tak asi můžu oficiálně nazývat svoji zahrádku farmičkou.
Předevčírem už za tmy mi M. dovezl od tchýně králíkárnu i se samicí. Hned jsme ji postavili, usadili a králici dali do kotce. Jakože si ji vyfotím, abych se mohla pochlubit na blogu:
Si říkám, kurnik, přece mi hned nezdrhla. No, nezdrhla:
Strávila v krmítku celý další den, ale dneska ráno, když jsem ji šla krmit, tak už chtěla z kotce ven a skoro všechno seno měla sežrané. Tak jsem zvědavá, jak to půjde.

No a abyste neměli pocit, že se nic neděje, když nic nepíšu, tak ono se děje. M. už nemohl poslouchat moje neustálé narážky na naše bydlení, tak se nas..l a konečně udělal stěny v "obýváku". A když už v tom byl, tak je rovnou už i zasádroval a vymaloval.... Super, krásné, bordel ze sádrového prachu všude v bytě.... A teď ho napadlo, že když je to tak pěkně vyklizeno, tak by udělal rovnou i podlahu. Vymyslel si krásnou, stylovou, hodící se k cihlám a trámu, rozuměj: pro nás finančně dostupnou tak za půl roku nebo spíš později. Já v tom trapně vidím toho půl roku přeskakování skříněk u holek v pokoji a v naší ložnici. Takže asi nic, no, podlaha bude v důchodu, protože jakmile se všechno nanosí zpátky, tak už se neudělá....
Jo, a ještě k těm králíkům: sice mám samici, ale teď sháním samce na nakrytí. Mám sice domluveného na chov, ale ten je ještě miminko, takže potřebuju nějakého jen na poskákání, ať nejsme v prodlevě, než doroste do chovné velikosti. :-)

2 komentáře:

  1. Obdivujem vaše nervy, čo sa domu týka. Toho vášho chlapa by som....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zase nee. On má sice svoje tempo, ale na druhou stranu mi zase pomáhá s mými výmysly, jako kozy a tak.... Kdyby bylo po jeho, máme jen jednoho psa. Spíš bych ho potřebovala 3x aby to stíhal. :-)

      Vymazat