sobota 16. října 2010

Včera jsme byli s Jankem opět v Brně na další kontrolu krve a také na vyšetření měkkých tkání. Opět radioaktivní látka do těla, pro změnu tato se ukládá v tom měkkém a ukazuje, kde co roste a nemá. Vyrazili jsme brzy ráno, dojeli na onkologii, kde nám nabrali kontrolní krev a vyrazili do jiné nemocnice na to vyšetření. Tam jsme museli samozřejmě čekat hodinu navíc na tu kontrastní látku, která jim došla a pak zpátky na onko, kde jsme se měli dozvědět výsledky krve.  Přišli jsme tam, Jankovi zkontrolovali centrál a k tomu mu nabrali znovu krev. Říkala jsem si, že asi něco k tomu dalšímu vyšetření. Jsem pořád ještě nemocná, tak mi nebylo nejlépe a už jsem se viděla na cestě domů do postele. Najednou kolem nás běží doktorka s obědem pryč z oddělení. Nechápavě na ni koukám, jakože na ni čekáme, tak co? A ona zvesela, že musíme další hodinu počkat, že ty první výsledky krve byly nějaké zmatené, tak udělali nábor znovu. Aspoň nám to teda mohli říct, že? Během čekání jsme narazili na naši ortopedku z Orlové, která prý zrovna ten týden zjišťovala, co se s námi stalo............
Když jsme se konečně dostali k doktorce, vybafla na nás s úsměvem, co mu dáváme za preparáty, jestli mu nepícháme něco (nevím, co). Ty kontrolní výsledky vyšly stejně jako ty původní a to tak, že Janek má v krvi dvojnásobné množství bílých krvinek, než zdravý člověk a jelikož o pět dní dříve měl jen jednu, tak je to nanejvýš podezřelé. Obvykle to i znamená, že je v těle nějaký zánět, což Janek taky nemá, ani podle podrobného zkoumání krve. Paní doktorka prohlásila, že to je skoro zázrak, že to tam ještě neměli, aby se někomu tak rychle zregerenovala kostní dřeň. Když jsem porovnávala výsledky z předchozích vyšetření, tak i CRP měl za těch 5 dní o těch jejich 10 bodů nižší, přičemž na vyšetření o 3 týdny dříve se mu snížilo asi jen o 2.
Zrovna jsme to ráno s Jankem řešili, že je to na palici, že každé to vyšetření ukáže nějakou další hrůzu, že by Janek potřeboval nějaký zázrak pro povzbuzení. Tak ho dostal a nejen on. Mě se taky okamžitě zvedla nálada i víra v to, že se může stát i větší zázrak, než hyperregenerace kostní dřeně.

3 komentáře:

  1. Modlíme se, aby takových zázraků bylo MNOHEM víc a tobě sílu a zdraví!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Gabi, dneska jsem přečetla(spíš zhltla) všechny příspěvky za poslední týdny.I když se vídáme,to, jak jsi všechno napsala, mě opět strašně dojalo.Mám tě moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Gábi, také se za Vás neustále modlíme a myslíme na Vás. Tyto zprávy jsou úžasný balzám a povzbuzení!!! Kéž se Bůh oslaví ještě MNOHEM více na Vašich životech! Máme Vás rádi. Marci Pov.

    OdpovědětVymazat