neděle 22. května 2011

Víte k čemu používají prodavačky v obchodech rukavice? Aby si neušpinily ruku. Jinak nechápu, na co je mají.
Včera jsme si chtěli koupit něco dobrého ke kávě a paní prodavačka nám zákusky nabírala rukou v rukavici, kterou předtím hadrou umývala tácy. Při odchodu jsem viděla, jak tou samou rukou v rukavici hází tu hadru do kýble s vodou a dává další zákusky na další tác. Nějak jsem se neovládla a šla jí slušně vysvětlit, k čemu tu rukavici na ruce vlastně má. Víte čím mi zaargumentovala? "To si ji mám jako pokaždé sundat a zase nandat? Tak si to pojďte zkusit, jaké to je, nabírat ty zákusky" Tak jsem ji vysvětlila, že jsem v cukrárně pracovala, takže vím, jaké to je nabírat zákusky.
Hlavně nechápu, že k nim nedošel ještě vynález v podobě kleští na zákusky. Nechápu to. Hlavně nechápu, jak si můžou dovolit takhle fungovat v docela frekventovaném obchodě. Možná by jim neuškodila návštěva příslušných orgánů, aby jim ta nařízení vysvětlila a to vysvětlení podpořili pokutou pro zapamatování.
No, takže mám na seznamu další obchod, kam nebudu chodit. Je mi jasné, že ve většíně obchodů je to stejné a co oko nevidí, to srdce nebolí, ale i ta asertivita k zákazníkům by měla mít svoje meze.
A taky musím připustit, že jsem trochu zdeformovaná z hygieny na onkologii, a já sama funguju na jiném levlu, než před rokem. Mám problém koupit si něco nezabaleného a jakmile slyším prodavačku zakašlat, či pčíknout, odcházím s prázdnou.
Třeba to časem přejde.....

5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je síla... ta prodavačka!
    Že jsi vycvičená, to chápu, trošku to časem asi poleví (snad, jinak budeš nemožná tchyně :-)))))
    Zdravím a těším se, až "jednou" zajdem na kafe!
    Renča

    opraveno, páč jsem tam měla škaredý překlep :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Reni, kafe určitě bude, doufám, že se uvidíme v sobotu na přehlídce. :-) Můžeme tam domluvit datum.

    OdpovědětVymazat
  4. Kde že to? Zase jsem jaksi mimo dění... V sobotu ti tak akorát můžu zamávat z výletu na Janošikovy diery :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to se máš. :-)
    Tak se mi pak ozvi a dáme kafenko.

    OdpovědětVymazat