úterý 2. srpna 2011

Zítra jedeme po delší době do Brna, tentokrát na "pokec" s radiology ohledně ozařování metastáze na ruce. V pondělí mu to už zaměří a snad už začneme ozařovat. Tak máme ještě do konce září program v Brně jistý, protože po skončení ozářek budou zase kontrolní vyšetření.

Já si užívám "pohody" doma jen s Jankem. Ten je celé dny venku, jen se chodí najíst.
Dneska mě zase dostal hláškou, že jde zkontrolovat kola do sklepa, protože zjistil, že vlastně může jezdit. Ach jo. Trvalo mi 15 min, než jsem ho "přemluvila" že ještě na kolo nesmí, protože by mohl blbě spadnout a porušit si nohu. Děsí mě, co všechno ho napadá, že by mohl dělat..................

Ušila jsem si na sebe bič v podobě fotoknihy, protože to znamená, že musím udělat min. 24-32 různých listů. Najednou mi připadá kalendář jako procházka růžovou zahradou. A hlavně nemám z letoška skoro žádné fotky, protože nebylo kdy fotit.......

Žádné komentáře:

Okomentovat