neděle 28. dubna 2013

Tak doplňuju pár fotek:


Tuhle nohu jsme našli na půdě. Tu další, starší, jsme už spálili. Ale kdyby měl někdo zájem.................

Tohle je můj kompost, ještě moc nezaplněný, ale teď, po pár dnech úklidu na zahradě, je už skoro přeplněný.

Tohle je naše malá Cora ještě u maminky. Teď má nejraději mě, protože ji krmím a vždycky, když vařím, tak mi něco dobrého odpadne na zem. Takže mě ve 3 ráno nadšeně chodí budit, že se jí podařilo udělat hromádku uprostřed obýváku.

Takhle prořezávám stromy, teda vlastně keře na kmenu. Tenhle strom jsem nakonec vzdala, nedá se dostat ke koncům větví, tak ho asi na podzim porazíme.

Takhle nám kvete celá zahrada a to rozkopané bude jezírko. Jáchym už má v míse pulce. Moc to není vidět, ale všude kvetou petrklíče a narcisy a nějaké další žluté a fialové kytičky.

Žádné komentáře:

Okomentovat