neděle 13. prosince 2015

Zpráva numero uno: bezšampónovou metodu jsem vzdala. Po druhém pokusu jsem měla vlasy tak strašné, že jsem si umyla normálním šamponem a šla do práce. Objednala jsem bio šampón odtud a budu vymýšlet co dál.

Zpráva numero duo: máme další přírůstek. Sehnali jsme fenečku, aby měla Cora parťačku a netrpěla tím, že je sama venku, hlavně v zimě, kdy jsme většinu dne doma. Plán byl, že najdeme podobnou kombinaci, jako je Cora. Takže jsem hledala na netu a našla šťěňátka: maminka křížený labrador, otec neznámý. Super. Pro štěně jsme jeli večer po práci, za tmy, kde nás uvítala poloviční fenka, než je Cora a  2 malé černé kuličky. Jednu jsem sbalili a odjeli. Doma na světle jsme zjistili, že máme jezevčíka. Drsnosrstého. Jmenuje se Maxi, ale říkáme jí opice, protože je Cora její obrovský vzor a doslova kopíruje její chování. První noc spolu sice trochu protrpěli, ale už žerou i pijou z jedné misky, velká nechá malou ležet na sobě a svůj ocas dovolí používat jako super hračku.



5 komentářů:

  1. Tak to je teda krasavec a ta story mi připomíná jak jsme si domů donesli krásnou Mainskou mývalí kočku, měla asi 7 měsíců a jmenovala se Terezka. Majitel ji nezvládal, tak ji daroval. Jaké bylo naše překvapení, když jsme o pár měsíců později zjistili, že Tereza je kocour :-))
    Ale jinak máte takový poloviční vánoční dárek :-)
    Na Bio šampony jsem se také dívala ale tady: http://eshop.havlikovaapoteka.cz/index.php?id_category=5&controller=category
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, moje matka má taky kocoura Micku. akorát že o něm pořád mluví jako o kočce.:-)

      Vymazat
  2. Havko a jeho príbeh je pekný.
    :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím se s Tiou stavit, štěňátko je nádherné. Po poslední návštěvě u vás začala malá říkat mňau.

    OdpovědětVymazat