neděle 29. listopadu 2015

Oficiálně se přiznávám, že slepice souboj vyhrály.
Dneska jim M. udělal 2 hnízda ve stodole a na jaře postavíme nový kurník z druhé strany stodoly. Nikoho nebaví hledat vajíčka, řešit, proč nesnáší a po nalezení skoro 20 vajec, proč nesnáší do kurníku.... Takže budeme chodit pro vejce do stodoly.

Hojení probíhá asi v pohodě, snad mi zítra na kontrole dá pan dochtor trochu prostoru, protože se začínám v posteli už opravdu dost nudit. Dneska ráno, než všichni vstali, jsem upekla čokoládový dort. Protože s nudou souvisí i to, že mi frčí mozek a pak i chuťové buňky a to je šílená kombinace. Navíc jsem si na FB vyfilrtovala většinu lidí, jejichž statusy mě (jak to popsat, abych se nikoho nedotkla...), prostě jsem si je vyfilrtovala, takže teď, když si rozjedu FB, tak na mě vyskočí skoro jen samé recepty.  A některé ty baby jsou ještě šílenější než já.
Odpo mám v plánu udělat paštiku, jen musím vychytat moment, kdy nebude nikdo v kuchyni, aby mě zase nevyhnali. Já se skoro začnu těšit do práce nebo co.

Jinak hlavu umývám vodou se sodou a zatím dobrý, uvidíme, jak to bude fungovat v pracovním režimu.
A taky si konečně vyrobím to domácí mýdlo, ale to až nebude nikdo doma.

2 komentáře:

  1. Prosím, ať mě někdo vyžene z kuchyně a udělá něco za mě! :-)
    Jak vypadají vlasy po mytí? Jsou stejné jako po mytí běžným šamponem?
    V článku bylo doporučeno umývat jen 2x týdně a jinak oplachovat jen vodou, ale to si nedokážu představit, když já si musím umývat ob den.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vlasy vypadají dobře, jenže jelikož většinou ležím, nejsem schopna to zatím objektivně posoudit. uvidíme časem. zatím mi to vyhovuje

      Vymazat