úterý 7. listopadu 2017

Tak jsem si doplnila stavy zvířectva. V tom šíleném marasu sraček, co se poslední dobou dějou, se mi podařilo najít "pastevce", který zrovna prodává stádo ovcí, a tak mi jednu odložil. Protože jinak touhle dobou jsou už všechny navíc kusy buď prodané, nakryté nebo v mrazáku. Byste nevěřili, taká to byla haluz.
Emil byl nadšený. Já vím, že se to u těchto zvířat asi špatně odhaduje, ale od první chvíle se od ovečky (nějak mi nejde vymyslet pro ni jméno)  nehnul, když dostali seno a ona nešla hned žrát, protože čekala až odejdu, tak s plnou hubou šel za ní. Prohání kozu, když je na ni protivná.... prostě si ji hlídá.
A taky jsem sehnala kačenku a pro jistotu jsem koupila hned 2.
Prostě nádhera.
Prostě mi trochu z toho hrabká.
Máme to totiž v rodině. Babička o víkendu zapomněla poslední 3 roky života, tak stále řeší, kdy už ji odvezeme zpátky domů. První půlden to bylo vtipné.....

1 komentář:

  1. Jee, to mám radost, že si padli do oka. No a s tou babičkou přeju pevné nervy a ať se u vás rychle ,,zabydli”

    OdpovědětVymazat