úterý 25. ledna 2011

Mám trochu skluz v informacích, ale jelikož je moje mysl právě zaměstnaná novými technikami na korálky a moje pisatelská potřeba byla lehce uspokojena psaním závěrečných zpráv na granty pro Majáček, tak jen shrnu fakta posledních dnů.
Janek už je doma z Brna, byl tam nakonec až do pondělka, protože bílým krvinkám se nechtělo dělit a tvořit se, tak si ho tam nechali a píchali mu lék a teď si ho doma Janek píchá sám do břicha, protože je to prý lepší, než když mu to píchám já do ruky. No, už je právně způsobilý, tak ho nechávám. Zhubnul 4 kg, takže nám doporučili energeticky bohatou stravu. Co to, prosím vás, je? Jediné, co mě energeticky bohatého napadlo, jsou větrníky a punčové řezy. Budu muset projet net a zjistit jiné alternativy. V pátek by měl snad nastoupit na poslední předoperační chemu, jsou domluveni s chlopkem, že pojede s ním, ale ještě se to rozhodne podle jeho pracovního vytížení. Pro mě to znamená spousty času na šití korálků, na druhou stranu pro Janka to znamená nuda, protože můj komp si nerozumí s nemocniční wifinou a taky tam nemám potřebné hry.
A jinak pro ty z vás, kteří ví, jak vypadá v posledních měsících naše šílená kuchyně, tak se chlopek vyhecoval a vyměnil dřezovou desku i dřez za "nový" (ležel několik let mojí mamce ve sklepě a pak několik měsíců v našem), tak si užíváme toho, že nemusíme držet celou baterii, abychom si pustili vodu a celé to tak nějak už vypadá hezčeji. Tak třeba se dopracujeme i ke zbývajícím nutným opravám naší kuchyně. Časem. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat