pátek 25. února 2011

Svět je trochu růžovější:
Krev vyšla dobře, v pondělí jedeme už rovnou na ortopedii a v úterý doufám proběhne operace.

Pračka opravena za snesitelné peníze, takže můžu vesele prát a nemusíme dávat peníze navíc za nový přístroj.

Jen doufám, že se mi vyhnou ty nervy z minulého týdne, už tak jsem vystresovaná, všechno mě rozčiluje a jsem hrozně vyčerpaná. A to mám pocit, že nic nedělám. U korálků sedím a ten úklid domácnosti taky zatím nic moc.

A asi sundám vánoční závěsy, což je oproti minulému roku docela úspěch. :-)

2 komentáře:

  1. Já jsem včera sundala Vánoční plstěnou hvězdu.Úplně nejlepší na úklid je to,když se k tobě nahlásí časopis na focení.Radikální úklid najednou jde jak po másle.
    Tak ať dobře zvládnete uzávěrku pololetí!
    Borek včera přišel ze školy,že má 1 z matematiky a to dokonce i přes to,že jeho spolužačka chyběla a neměl od koho opisovat:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásné, o to více to potěší, že?
    My jsme nakonec zvládli úplně všechno kromě chemie, které nikdo v mém okolí nerozumí. Přestože jsem já sama měla v Bechyni té chemie tolik, až jsem kvůli ní nakonec školu nedokončila. :-)Tak asi proto.

    OdpovědětVymazat