úterý 8. března 2011

Tak další akce s docentem, který nechápe, proč chci vědět, co vlastně Jankovi dělali.
Synáček mě potěšil po mém přijezdu tím, že mu vzali koleno. Skvělý a dokonalý docent mi nebyl schopný vysvětlit, co vlastně řezali, co nahrazovali..... Udělal ze mě blbce, který netuší, jak anatomicky vypadá koleno a proto mi není schopen vysvětlit, co vlastně dělali. Takže pořád nevím, co se s Jankem dělo, jen vypadám jako matka, která nechápe, co má jeho dítě za nemoc, protože ji zajímá, jestli bude normálně chodit a jak moc bude fyzicky omezený. Pan doktor prohlásil, že budeme rádi, když Janek přežije tuhle nemoc a jak na tom bude fyzicky, není důležité. Takže pořád nic nevím, jen tuším. Pan doktor prohlásil, že si mám nastudovat koleno a pak mi to během 10 sekund vysvětlí.

3 komentáře:

  1. Některý docenti a doktoři a vůbec lidi jsou pěkně drsný - to člověku nepřidá:-(( Nedej se, Gábino, máš právo vědět, co se Ti s dítětem děje! Vím, že to neni lehký...ale nesmíme se dát! A k dnešnímu svátku Ti přeju všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  2. co je to za vola!!!
    Moc bych Gabi na takové "doktory" nedala, však víš, jak nám řekli, že táta přežije jen pár měsíců, no a nakonec je tady už několik let, díky Bohu.
    Myslím na vás!

    OdpovědětVymazat
  3. Já si to srovnala tak, že jsem ráda, že mi dobře odooperoval Honzu, to je pro mě prioritní a jak budeme odcházet, vyžádám si veškerou dokumentaci i rentgeny a zajdu si za nějakým ortopedem u nás. S těmi mám zatím komunikačně i jinak dobré zkušenosti.
    Ale taky jsem včera nadávala. A hrozně moc se mi pak ulevilo. :-)

    OdpovědětVymazat