neděle 26. června 2011

Dneska ze dvou soudků......

Soudek první: Už jsem rozdýchala to, že strávíme většinu prázdnin v Brně. Jezdit tam na otočku se nevyplatí, protože pojišťovna neproplatí více než 60 km a to je v našem případě o 120 km méně než si můžeme dovolit. Takže moje korálková terapie proti nudě v Brně bude pokračovat. Ještě mám naději, že těch ozářek nebude moc, ale už jsem realistka a raději se nechám hezky překvapit.

Jankův problém na plicích pokračuje, sice paní doktorka utěšuje, že si nemyslí, že by to byla další metastáze, ale raději to budou sledovat. Jak jsem si mohla myslet, že to máme za sebou? Já nenapravitelná naivka. Skoro bych se zasmála, kdy mi z toho nebylo do breku.

A zítra jde Janek do školy. Počtvrté v tomto školním roce. Doufejme, že nic nevyvede a bude na učitele hodný s ohledem na jejich přivřené oči při známkování.

Soudek druhý: Dneska opět prodejní akce u kamarádky břišní tanečnice. Je to drobná náplast na duši, když slyším cizí i známé ženské, jak se jim líbí moje věci a kromě nákupu si ještě objednají další šperky. A akce taky povedená, spousta tance i jiných než břišních, milí lidé a pro mě super odreagování od věcí doma.
Ačkoliv ještě pořád se nemůžu nabažit toho, že jsem doma.



Omlouvám se za hroznou kvalitu fotky Andy, byla šílené rychlá a já si navíc nevšimla, že mám ten svůj ..... (raději nebudu nadávat) foťák špatně nastavený.

Žádné komentáře:

Okomentovat