neděle 12. června 2011

Je super, že když máte hodně dětí, můžete je volně vyměňovat a půjčovat a stále máte doma plný počet. Klárka šla ke kamarádce a my si půjčili od mojí jiné kamarádky dceru. Jejich nejstarší je stejně stará (skoro) jako naše nejmladší. A jelikož ty návštěvy jsou vždycky více ochotné něco dělat než domácí družstvo, zapřáhla jsem holky do přesazování kytek. Pusinky moje, byly neskutečně šikovné, skoro jsem měla pocit, že bych měla přesadit ty kytky ještě jednou, aby si to užily.



A já jsem odpadla, bolí mě šíleně v krku a celé tělo. Zrovna, když v úterý nastupujeme do Brna na kontrolní vyšetření. Protože to je prostě klasika, že celý měsíc mě nic nehonilo, mohla jsem lenošit, tak proč neonemocnět v době, kdy musím začít fungovat. Tak jen doufám, že se do té doby vyléčím do přijatelného stavu.

Jankovi konečně začaly růst obočí, což je znamení, že snad tělo nastoupilo proces regenerace a začalo se dávat dokupy. Ještě by mohl začít konečně přibírat.

1 komentář:

  1. To je ale krásná fotka, ta v přehradě! Brzké uzdravení přeji. Jana P.

    OdpovědětVymazat