pondělí 7. října 2013

Další týden za námi.
V sobotu nám opět přišel pomoct kamarád, takže chodba kromě jedné čelní zdi už je celá nahozená, dokonce jsme koupili dveře na záchod, takže už fungujeme jako slušní lidé a zavíráme se za sebou.

Podařilo se mi vyčerpat studnu. Po víkendu s minerální vatou jsem měla úplně fóbii z toho hnusu, co z toho padá, takže jsem prala všechno, co mi přišlo pod ruku, jen abychom byli zase v čistém. Vůbec jsem nepřemýšlela, že 3 pračky za den fakt neudělají té studni dobře. No, zkušenost pro příště.

Taky mám už bylinky posklízené, pověšené nad schodama, fazole, co mi dala na zasazení babička se suší, byli jsme s Barčou nasbírat šípky na čaj, ale ty jsem už stihla na kamnech trochu připálit. Snad to nebude moc vadit, až budeme nemocní.

Žádné komentáře:

Okomentovat