středa 2. října 2013

Tak a jsme ve vatě. O víkendu opět naběhla parta bratrů, bratranců a partnerů sestřenic, postavili konstrukci a nacpali vatu. My jsme to pak s Matěm zadělali fólií.

Sádrokartony dokončíme později, až bude dodělaný spodek a tak. :-)
Taky jsem si musela přesunout část kuchyně dolů, abych měla chlapy kde krmit a už to tak zůstalo a je to super.

Dokonce mám napojený starý dřez, takže skončila éra vylévání špinavé vody z okna, tahání kýblů s vodou nahoru. Hezky tekoucí voda z kohoutku......


Vařím na kamnech, takže už můžu směle říkat, že jsem si odskočila jen tak od plotny :-D
Je to trochu adrenalin, moje první panika nastala, když jsem smažila řízky a najednou jsem potřebovala ubrat "plamen". Ale i to se dá vychytat. Je to prostě supéééééééééér.
A taky tam mám trochu více uklizeno, tohle je fotka ještě s vyklizenou půdou.

A díky uvolněnému místu na půdě jsme mohli už i trochu rozdělit děti, takže je doma klidněji, když má Jáchym svůj koutek. 

Žádné komentáře:

Okomentovat