středa 11. ledna 2012


Janka jsme včera úspěšně odvezli do nemocnice, všechno jsme stíhali i přes nepřízeň počasi. Jediná šílenost bylo v čekání na lékaře, aby Janka přijal k hospitalizaci. Celkem 6 hodin!!!!!! Opravdu. A když přišel, ani si mě nevšimnul, komunikoval pouze s Jankem a já pak podepsala 4 papíry a mohla jsem odjet. Hrůza. A to jsem myslela, že jsme už v rámci loňského neustálého čekání otrlí. Bez jídla, protože jsem netušila, že tam budeme tak dlouho a odejít jsem nechtěla, protože nikdy nevíš, kdy ten doktor přijde... Pak jsme se s mamkou (dělala nám doprovod, aby se jako nezaměstnaná moc doma nenudila) nacpaly v KFC proklatě drahého kuřete.

Dneska jsem Jankovi volala, aby náhodou neměl strach, že na něj nemyslíme a on mě odpálkoval, že mu jako nemusím volat každý den, že je dost starý, aby to zvládnul sám......... Taky dobře. Na operaci jde zítra ráno, tak si pak v poledne zavolám pro info na JIPku.

1 komentář: