pondělí 30. ledna 2012

A už ho máme doma, 10 sekund a už se hádají, už po sobě štěkají, už si vyčítají, kdo co potřebuje jinak jinde..... To je krásné, já su tak šťasné......
Nakonec jsme pro něj museli jet sami, protože najednou v den propuštění si staniční vzpomněla, že vlastně jet sám sanitkou nemůže. Takže nejdříve ráno na oční do Ostravy a pak do Brna na ortopedii. Ale snad je to už za námi, kontrola za měsíc, tak doufám, že nám to dají pohromadě s onkologickou kontrolou. Ještě pořád totiž jsem lehce alergická na D1 z Ostravy do Brna.
Janek je pojizvený ze všech stran, pánev má ohoblovanou a jelikož je hubený, tak to jde cítit na pohmat, jak ji má ořezanou. Vlasy má delší a připadá mi i větší. Ale to jsou asi klamy matky dlouhonevidějící své dítě.

11 komentářů:

  1. :) Jak je milé tohle číst. Janek je fakt geroj, má můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  2. Budu se na něj muset přijít brzo podívat !!!
    Aya

    OdpovědětVymazat
  3. Gabi jsi statečná i proto, že píšeš za všech okolností...když si představím sebe na tvém místě....nevím, nevím....
    Pamatuješ na Janka když jste byli u nás, jak statečně šlapal a nefňukal s kopce a do kopce, malinkej, dvouletej, tys byla těhotná a nemohlas ho nosit...to jsem ho viděla naposledy...ehm..
    Irena

    OdpovědětVymazat
  4. No a představ si, Irčo, že se vlastně od té doby moc nezměnil. :-) S tou prodlevou něco provedeme. Už to doma řešíme. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Irena? Je to ta Irena, co myslím já? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Majko, a ty jsi ta Majka co si myslím?
    Irena

    OdpovědětVymazat
  7. Zítra je den D, bude to velmi komplikovaná operace, ale doufám, že všechno proběhne co nejlíp.

    OdpovědětVymazat
  8. Já taky budu myslet a modlit se. Doufám, že to bude v pořádku.

    OdpovědětVymazat