pátek 20. ledna 2012

Všechno to vypadá nějak divně. Janek včera plašil, že by mohl domů, když domluvíme motorovou dlahu. Tak jsem domluvila na onkologii, že nám ji půjčí, jenže problém s nohou je asi větší, než jsme mysleli. Pokud do pondělka nohu neohne min na 80°, půjde pod narkózu, kde mu budou nohu ohýbat násilím.................

6 komentářů:

  1. Nebojte se, tohle mám za sebou. Taky jsem neohnula a tak následoval tzv. redres. Rozhýbou to v narkóze. Mně se po téhle následné operaci (trvá pár minut) dost ulevilo a cvičit na motorový dlaze pak šlo líp. Tam už jsem to pak do pár dnů ohnula dokonce přes 100°. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je výborná zpráva, moc děkuji. Mě to docela vyděsilo, i proto, že Janek měl těch narkóz už tolik, že další navíc mi přijde jako docela velká zátěž. Hned mu jdu zavolat a povzbudit ho. Moc moc moc děkuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Motorová dlaha? Co to probůh je? Ještě tak motorová myš, to bych si představit uměla. Co bylo cílem poslední operace? Nějak mi to asi uniklo. Omlouvám se za otázku.

    OdpovědětVymazat
  4. Jankovi nepřirostl homoštěp, tak se ho snaží "oblbnout kouskem z pánve. Ten mu vsadili do mezery mezi živou a mrtvou kost.
    Nechápu jak, ale po té operaci nemůže Janek ohnout koleno, do kterého ani nezasahovali.
    A o dlaze si můžete přečíst tady, protože než bych to vysvětlila... :-)
    http://www.ormedent.cz/index.php?page=motodlahy

    OdpovědětVymazat
  5. Díky. Člověk se učí celý život.

    OdpovědětVymazat
  6. Gábi, myslet pozitivně, jasný? :-))) Za chvíli už bude zase Janek vesele drandit na kole a ty budeš nadávat, že se má víc šetřit :-) Neboj, myslí na vás spousta lidí, to musí zase dobře dopadnout!

    OdpovědětVymazat