neděle 24. dubna 2011

Dnešek byl docela náročný. Tohle fakt není počasí na pobyt v nemocnici.
K tomu se Jankovi rozjely afty, nejdříve ve střevech, pak v žaludku a teď už i krk a pusa. Takže skončil s jídlem. Hodný pan doktor nasadil léky proti bolesti, že není důvod se trápit. Super. Akorát vedlejší účinek po první dávce bylo zvracení. A ve chvíli, když přišla sestra s další dávkou, tak začalo další kolo. Takže, aby mohl mít Janek léky proti bolesti, kvůli kterým nejí, musí dostal ještě léky proti zvracení. A stejně nejí, protože je rád, že mu není blbě a nechce si to pokazit. A ani mu to nejde. Večer jsme se dohadovali, kdo bude mít noťas na noc, tak jsem nasadila taktiku, když sníš banán, nechám ti ho, a stejně to nezabralo, ačkoliv byl Janek ochotný to zkusit. Vyřešili jsme to kompromisem, že jsem mu vyprosila erární kompík. Na oddělení jsou z 6 pokojů obsazeny jen 2, na ubytovně skoro nikdo není, prostě pohoda. Doufejme, že to tak zůstane ještě aspon týden, po těch kolotočích, co tu panovaly do nedávna, kdy neměli kam umístit děti a v pokojích pro jednoho museli nacpat dva...
My jsme s Jankem dokoukali celý Prison break a zjistila jsem, že jsem neviděla poslední dvoudíl celého seriálu. Není to poprvé, co jsem neviděla poslední díl, protože jsem myslela, že už série/seriál skončil. Tak jsme si s Jankem oba zaslzeli, že je to blbý konec, že Majkl nakonec umře. Museli jsme si pak pustit Přátele abychom ty našponované emoce trochu vybalancovali. Už chceme domůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů.

2 komentáře:

  1. Čauky Gabi a Janku.Jste stateční borci.Doufám,že Vás brzy pustí ! Soňa

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky doufám, zoufale doufám. :-)

    OdpovědětVymazat