sobota 16. dubna 2011

Mám za sebou poslední chemoterapii. Včera dobral Janek tabletky a dneska dostal jeden lék kapačkou.
Víte jak se říká neřízenému požírání nanuků? Kryoterapie! :-) Tohle měl Janek doporučeno před, během a po kapání chemy, aby se zatáhla sliznice v puse, krku a jícnu a tak se trochu předešlo následnému poškození (afty až do žaludku) Stejně se tomu asi nevyhneme, ale prý je to s těmi nanuky pak snažší a bere se méně léků. Tak uvidíme, jak to pak bude.

Zítra nás nic nečeká, jen odpočinek před pondělním převodem kmenových buněk.

Včera za námi přijel chlopek. Janek byl nadšený, já už méně, když musel dneska večer odjet. Když jsme tady, tak se vždycky nastavím co nejvíc samostaně, aby mi nebylo smutno po domově a dětech. Tím, že Maťo přijel, tak mi to narušil a já byla celá rozhozená, když musel odjet.
Chápu, proč někdy na tábory nedoporučují rodičům, aby jezdili za svými dětmi.......

Už jen 2 týdny. :-(

1 komentář: