středa 20. dubna 2011

Tak máme zhruba polovinu za sebou a ponorku před sebou. Nebo spíš už na sobě. Dneska je podle doktorů den D+2. Počítá se to ode dne převodu buněk, což bylo v pondělí. Podle předpovědí lékařů, nejpozději dneska mají začít Jankovi potíže. Afty, teploty..... Zatím nic, ale když jsem odcházela, tak nevypadal moc dobře, ale teplota zatím na 36,9°C. Ale už nám to leze na mozek i tak.
Včera jsem si šla sednout s jednou sestrou na kafe (nakonec z toho byly 2 piva) a bylo vidět, jak se Janek těší, až vypadnu. Je rád, že tam s ním jsem, ale myslím, že hodinové intervaly by mu tak stačily. Takže dneska jsem byla odpoledne cvičit a zítra plánuju dlouhý výlet do centra Brna, najít obchůdek, kde mají nitě a korálky.... Už jsem jich tady objevila celkem 3.
Podle toho, jak na tom Janek bude, tak bychom mohli domů jet dne D+10-14. Včera už začal mít trochu myšky, že se mu nechce jíst, ani hýbat se. Pak zjistil, že jeho kamarádka Klaudie, která se kdysi odstěhovala, je právě v Havířově, a kdyby šlo všechno dobře,  tak by ji tam ještě mohl zastihnout. Nechápala jsem, jak byl schopný se kluk vyhecovat a cpát do sebe jídlo, které mu evidentně nechutnalo. Dneska dokonce měl k obědu suchou rýži a salát z čínského zelí.  Neuvěřitelé. Jindy by se na nějaké jídlo, které mu nevoní, ani nekouknul, ale setkání s Klaudií mu stojí za to, do sebe nacpat suchou rýži (ta omáčka k tomu fakt byla hnusná). Tak aspoň něco pozitivního. Jo a taky je ještě pořád ochotný dělat věci do školy. Uvidíme, jak dlouho mu to vydrží. Ale je fakt, že se hroooooooooozně těšíme domů.

4 komentáře:

  1. Dobrý den,
    pokud vám mohu doporučit, tak navštivte tento obchůdek: http://www.koralky-brno.cz/ Patří mezi mé nejoblíbenější a ještě je jeden fajn na Veveří - akorát je tam vždycky hafec lidí.
    ***
    Přeji Vám, hodně štěstí, sílu, Boží požehnání a zdraví!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc, to je přesně ten obchod, který jsem měla na mysli. Už mi o něm říkali, ale ještě jsem na něj nenarazila. :-) Ach jo, to zase bude útrata. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Gabi,
    už jenom kousek!! Příští víkend bych měla být v Brně, jdeme do divadla se švagrovkou i dětmi, přesný plán ještě není, ale třeba bychom se mohly chvilku vidět? pa V. A velkou pusu závodníkovi!

    OdpovědětVymazat
  4. Veri, příští víkend snad už budeme doma, ale pokud ne, tak rozhodně budu ráda, když se uvidíme. Bylo by to fajn, stačí říct, kde a kdy. :-)

    OdpovědětVymazat