úterý 12. dubna 2011

Včera nás konečně přesunuli na transplantační oddělení a ode dneška začíná Janek s léčbou. Bude dostávat 4x denně po 4 dny jeden lék v tabletkách (cca 30 ks) a v sobotu dostane jeden kapák s jiným lékem. V pondělí ho už čeká převod buněk.

Super věc, ve kterou jsem ani nedoufala, je to, že za Jankem může chlopek na návštěvu. Pokud bude zdravý, tak s tím nemají doktoři problém. Dokonce budeme moct jít na procházku ven, na chvilku, než spadne do hluboké neutropenie. Čekala jsem šílenou izolaci celou dobu, ale možná to nakonec nebude tak hrozné.

A nějak se mi nic nechce. Následky víkendové relaxace s kamarádkou a bez dětí už vyprchaly.............. Včera měl Janek blbou náladu, tak to postihlo i nějak mě. Doufám, že dneska to bude lepší a nebudu s ním muset bojovat a moc se překonávat v projevech pozitivně naladěné matky. Máme spoustu učení a už teď mě děsí ty přestřelky o to, jak moc a často se budeme učit.

Žádné komentáře:

Okomentovat