pondělí 18. dubna 2011

Před nějakou dobou jsem tady psala, že jsme doma stěhovali pokoje, koberce.... blablabla.....
Před týdnem mi volala kamarádka, se kterou jsem chodila v Bechyni do školy, pak v Havířově do sboru a teď jezdíme na konference pro ženy, které pravidelně organizuje v Praze. Letos mi to nevyšlo, protože jsme se chystali do Brna, což mě docela mrzelo.
Ale zpátky k telefonátu. Eva mi zavolala, že na té konferenci o mě a o Jankovi říkala zúčastněným ženám a kromě toho, že se za nás modlily, tak udělaly sbírku na to, abychom mohli koupit koberec do našeho obýváku a Janek tak nemusel na těch svých berlích klouzat.
Dneska peníze přišly.
Je to pro mě stále neuvěřitelné a asi i v tuto chvíli nepopsatelné.
Moc děkuji, děkuji, děkuji........ ženám, Bohu, Evě, Brigitě.......

2 komentáře:

  1. Gabko, Bůh je tak dobrý, laskavý, nese nás...pochopit se to nedá. Naštěstí to ani chápat nemusíme.
    Psala jsem ti mejl, dostalas ho?
    Irena H.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, dostala, odepíšu co nejdříve.

    OdpovědětVymazat